De S125 gaat van de Breeweg over het Stadionviaduct, waar het zonder te kruisen over de S105 en de S123 heengaat. Hier ligt ook het spoor Rotterdam-Dordrecht als onderdeel van het vroegere spooremplacement IJsselmonde. Hier is ook evenementenhalte Rotterdam Stadion te vinden. Het viaduct maakt een verbinding tussen de Kreekweg, de Maastunnen en Rotterdam zuid. Het Stadionviaduct had van 1942 tot 1958 de naam Viaduct Varkenoord. Eerst bedachte naam Viaduct IJsselmonde. Bijnamen zijn Breebrug, Luchtbrug, Stadionbrug en Feyenoordbrug. De ijzeren brugleuningen zitten op de betonborstweringen gemonteerd. De brugbogen hebben een vrije overspanning van 70 meter. Het wonderlijke civiele bouwwerk heeft naast de betonnen oprit aan de kant van het Breeplein een veel kortere steile opgang aan de andere kant. De overgang gaat van het gesloten gedeelte van de oprit naar hoge pendelkolommen. De oostelijke afrit van het viaduct in de richting van IJssselmonde, is gemaakt van de gebaggerde grond uit de Maastunnel met een afdekking van zand. Doordat het zand moest inklinken is het wegdek later aangebracht. Onder het zuidelijk landhoofd zit een grote pakhuisruimte die in de jaren dertig gevuld was met duizenden zandzakken die tijdens oorlogsnood gebruikt konden worden. In een kleiner deel heeft het G.E.B. een onderstation geïnstalleerd. Met opritten heeft het viaduct een lengte van 700 meter en het viaduct allen is 27 meter lang. Aan de kant van het Feijeneoord stadion ligt het Zuiderstation, daar is het viaduct breder. De overbrugging van het spoorwegemplacement Feijenoord, de Colosseumweg en de Olympiaweg, is gerealiseerd door Werkspoor en aannemer Cor van Leeuwen. De bouwperiode is van 1937 - 1939. Foto John Gundlach.