Loading…
https://di262mgurvkjm.cloudfront.net/9c46d33d-5572-4140-a2dc-e63187e6135b/JGU_20160913_001_2739_M~4_uxga.jpghttps://www.flyingholland.nl/contacthttps://www.flyingholland.nl/-/portfolio/beeldbank/-/medias/9c46d33d-5572-4140-a2dc-e63187e6135b/price
Spoorbrug Oosterbeek met aanbruggen over de Nederrijn bij Arnhem in de Rosandepolder de provincie Gelderand
De trein van Arnhem naar het zuiden rijdt in de uiterwaarden over een spoordam die overgaat in de boogbrug over de Nederrijn. De brug is meerdere keren verwoest en deze vijfde brug staat er sinds 1952. De brug bestaat uit vijf aanbruggen aan de noordzijde, een boogbrug over de rivier en een aanbrug aan de zuidzijde. In 2004 is het brugdek op de spoordam vervangen door een spoorbrug op pijlers en de aanbruggen verlengd zodat het beter doorlaatbaar is voor hoogwater. Dit is door Rijkswaterstaat, gemeenten en waterschappen gedaan om overstromingen te voorkomen. De oplossingen voor hoogwater worden steeds meer gezocht in rivierverruimende maatregelen. Foto John Gundlach
Luchtfoto ID: JGU_20160913_001_2725_M
Auteur: John Gundlach
Luchtfoto keywords: aanbruggen, Aerial, Aerial Photo, aerial photography, Aerial view, boogbrug, Brug, brugdek, drone view, FOTO, hoogwater, infrastructuur, irma subsidie, Klimaatverandering, luchtfoto, luchtfotografie, nederrijn, niet beweegbare brug, oever, oeververbinding, photo, Pijlers, portalen, Prorail, Rijkswaterstaat, spoordam, Spoorlijn, Spoorweg, spoorwegbrug, staal, Trein, treinverkeer, veiligheid, View
https://di262mgurvkjm.cloudfront.net/f78ba2da-92f3-4f8d-94be-6d0f7cbf87c5/JGU_20160913_001_2725_M~3_uxga.jpghttps://www.flyingholland.nl/contacthttps://www.flyingholland.nl/-/portfolio/beeldbank/-/medias/f78ba2da-92f3-4f8d-94be-6d0f7cbf87c5/price
https://di262mgurvkjm.cloudfront.net/f7c84c3f-f670-47e6-851d-64f623bf3b97/JGU_20160913_001_2714_M~2_uxga.jpghttps://www.flyingholland.nl/contacthttps://www.flyingholland.nl/-/portfolio/beeldbank/-/medias/f7c84c3f-f670-47e6-851d-64f623bf3b97/price